FANDOM

Слабият мъж  е предполагаем паранормални фигура се претендира, че са съществували в продължение на векове, което обхваща широк географски район. Вярващите в мъжът с  вратовръзка се изяви с много други легенди от цял ​​свят, включително; Fear Dubh (или, The Dark Man) в Шотландия, холандската Takkenmann (Branch Man), и германската легенда на Der Гросман или Der Grosse Mann (на Tall Man).

ВидEdit

Слабият  мъж е същество от мъжки пол , който на външен вид изглежда като човек с изключително дълги , тънки ръце и крака . Той също така изглежда, че има 4-8 дълга черна пипала , които стърчат от гърба му , макар и различни фотографии и ентусиасти не са съгласни с този факт , и затова се теоретизира той може "договор" тези пипала на воля.

Той е описан като облечен с черен костюм поразително сходни с лик на известните мъже в черно, и както подсказва и името , се появява много тънка и може да се простират неговите крайници и торса за нечовешките дължини , за да се предизвика страх и впримчи плячката си . След като ръцете му са протегната , жертвите му са поставени в нещо като хипнотизиран държавата, в която те са напълно безпомощни да се спре от ходене в тях.

Той също е в състояние да създаде пипала от пръстите му и обратно , които той използва, за да се ходи по по подобен начин да Doctor Octopus . The свръхчовешка способност разтягане може да се разглежда и като прилика между него и г-н Fantastic .

Дали той поглъща , убива , или просто отнема жертвите си до неизвестно място или измерение е неизвестен , тъй като има никога не са всички органи, или доказателства, забравен в неговия резултат да се изведе категоричен извод .

Лицето му е бледо и леко призрачен , и почти изглежда са били увити в типа на марля или кърпа. черти на лицето му също са обект на дебат , и много хора вярват , че лицето му изглежда по различен начин на всеки човек , ако се вижда изобщо.

Той понякога е описван носи шапка , която понякога е бомбето , а мека шапка , или понякога tophat . Той може да бъде видян да носи дълго течаща вратовръзка или шал , който е или червен или сив .

Той често държи на дълги, бледи ръце прекоси учтиво зад гърба му или висящи свободно от двете му страни . Костюмът му е черен, понякога описван като раиран в произведения на изкуството , една обща погрешно схващане, благодарение на много сходни Jack Skellington от Кошмарът преди Коледа. Той има дълги coattails която позволява поток гордо . Той носи дълги официални обувки , които винаги блестя перфектно , блестящо черно.

ПоведениеEdit

Голяма част от очарованието слаб мъж се корени в цялостната ореол на тайнственост , че той е обвит инча Независимо от факта, че се говори, че той убива деца почти изцяло , че е трудно да се каже дали или не единствената му цел е клане.

Често пъти тя е или обявени или записано, че той може да се намери в участъци от гората , и те обикновено са склонни да бъдат предградията . Той също така се съобщава , наблюдавани при големи групи от деца , тъй като много фотографии представят . Той обикновено се смята, че той живее в гората и гори и плячка върху децата. Той изглежда незаинтересован с излагане на дневна светлина , уловени в снимки .

Често се смята също така, че той се радва на дебне хората , които стават прекалено параноична за съществуването му , целенасочено им дава проблясъци на себе си , за да продължат да ги плашат . Поради тази причина , изглежда, че много се радва Slenderman психологически измъчват жертвите си .

Той също така често се появява в плаващо или плаващи около , а не пеша , което предполага възможност за него е етерен е , а не създание или мъж . Това също така ще обясни защо той е в състояние да остане мобилен въпреки зле пропорции тялото му. IMG 7176 копие CozymosesAdded от Cozymoses

Макар слаб мъж се изработва по SomethingAwful форуми ( или той? ) , Някои хора вече са твърди наблюдения . Той се вижда най-вече през нощта се вглеждаше в отворените прозорци и излиза пред самотните автомобилистите по усамотени пътища .

Основните му намерения изглеждат отвличане деца, тъй като , когато той се вижда в близост до тях, фотографии , те обикновено изчезват скоро след това. Слабият човек е вдъхновила много истории като тези на Marble Hornets .

В крайна сметка обаче, целта му остава неизвестна .

Интересен вземат на слаб мъж с паста член, който се позовава на Marble стършели серия за доказателства / факти :

" Налице е голяма заблуда за моя приятел на слаб мъж се дължи на появата на тази статия. Той няма косми или лице . Всичко останало е вярна. Има и някои разпит за това дали има или не повече от една . Намирам това за малко вероятно. Това е най-вероятно Slendy ебава с главата си , за да ви накара да мислите , че има повече от една , което е било известно, че правя. Към момента Slendy има три или четири известни съучастници.

Това са с качулка , Maskie , The Rake и евентуално The Observer . Не се знае все още, защото на следващия епизод на Ной Maxwell ARG все още не е освободен. В Marble Hornets ARG , качулка и Maskie вероятно са неговите последователи . В Everyman ХИБРИДИ ARG на Rake изглежда да се работи с него, но още не сме напълно сигурни дали това е вярно или не. "